Ahad, 8 Mei 2011

BUNGA LABUCI

Assalamualaikum...

2 hari aku tak on blog. Sibuk di rumah. Ingat mula tu nak baca buku..tapi ntah la mana p mood aku. Last2 aku pun mulakan dengan operasi menjahit manik..baju pengantin . Tapi belum siap lagi la. So untuk kali ni aku uploadkan 1 lagi hasil jari jemari ku ini. Kali ni bunga yang dibuat dari labuci. Untuk memperkembangkan lagi bisnes kecik aku ni, aku pun publish la http://www.mudah.my/ . So gambar yang aku upload ni aku ambil dari situ la. Saje nak tunjuk kat korang yang aku dah iklankan kt situ..belek punya belek baru aku perasan yang jahitan bunga labuci ni rupanya aku tak upload sekali dengan gambar2 yang lain haritu. tengok kat link ni..--> Manik Part 1
So..selamat tengokla ye..sapa nak dan perlukan khidmat aku..boleh call atau sms aku . Harga aku murah dari butik . Jangan risau la tu.. Kat link yang aku bagi tu, aku ada cerita bab harga. So selamat baca la ek..

Oleh sebab aku terlupa nak snap gambar baju ni masa lepas siap dijahit, so aku terpaksa menangkap gambar sekali dengan tuannye la. Apa nak buat. Kebetulan dia pun dah pakai baju tu..hahahah..tengok ajela hokay.. Arios!!

Nak tengok lagi?...Manik Part 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...