Rabu, 24 Ogos 2011

BUNGA LABUCI DAN BUNGA TITIK - 1

Assalamualaikum...

Lama tak masuk entry baru. Mana nak ada entry, 24jam sehari dan 2 tangan memang tak cukup. Rutin harian berubah secara total..Balik  kerja samapai rumah dalam pukul 4.30 terus menjahit sampai pukul 6.30..berhenti masak nasi (lauk beli je) lepas maghrib, pukul 8 aku akan manikmarathon sampai 2.30pg..pastu tido..4.45 bangun sahur (kadang2 je)..6.30 pg dah wajib bangun sebab pukul 8 dah kena kerja..berapa jam aku tido??  '

Ornag tak cukup tido dibulan puasa sebab baut amal ibadat, aku ??..redho ajela..nama pun cari rezeki..so entry kali ni mengenai Bunga Labuci & Bunga Titik..kali ni pelanggan cuma nak buat dileher jer..lehernye alamak...punya la luas..puas jugak aku mengadjust. So totally aku ambik masa 2 hari untuk siapkan baju ni. Jom tengok...





Inilah hasilnya..ada lagi design yag baru , semuanya baju raya.Aku stop takat ni dulu hokay..Adeus!!

Nak tengok lagi?...Manik Part 15

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...